0 A.D. Alpha 17 Quercus ze zbalansowanym wojskiem

0 A.D. Alpha 17 Quercus ze zbalansowanym wojskiem

przez -
5 859
0 A.D.
Wildfire Games ogłosiło wydanie 0 A.D. Alpha 17 Quercus. Siedemnasta wersja darmowej strategii wprowadza do gry zmiany w rozgrywce, nowe mapy, usprawnienia trybu sieciowego i edytorów scenariuszy, a także poprawki interfejsu i trójwymiarowych modeli. 0 A.D. to strategia czasu rzeczywistego (RTS), osadzona między rokiem 500 p.n.e., a 1 p.n.e., która przedstawia zmagania starożytnych cywilizacji. Projekt posiada grafikę 3D, szczegółowe odwzorowanie modeli, świetną oprawę dźwiękową oraz bardzo elastyczny i potężny silnik graficzny. Wśród fascynatów gier tego gatunku, 0 A.D. nie bez przesady traktowane jest jako “duchowy spadkobierca” rewelacyjnej, trzyczęściowej serii Age of Empires.

Najważniejsze zmiany:

  • 2 nowe mapy: Siwa Osasis i Schwarzwald
  • Udoskonalone AI potrafi już korzystać z transportu wodnego, kolonizując odległe wyspy i atakując obozy przeciwnika. Nie wprowadzono jeszcze jednak bitew okrętów bezpośrednio na morzu.
  • Zbalansowano siły wojskowe. Jeśli więc wyślemy na bitwę tylko jeden typ jednostki, wysłana armia będzie słabsza wobec pułkow tej samej wielkości ale z różnorodnymi jednostkami. Ponadto, niektóre ze statystyk siły danej jednostki zostały zwiększone/obniżone zależnie według kosztów szkolenia.
  • Łatwiej teraz niszczyć budynki, a farma zostały tymczasowo usunięte. W planach jest wprowadzenie ich w bardziej zrównoważony sposób.

Zachęcamy Was również do udziału w konkursie na stworzenie mapy, korzystając z nowych narzędzi zawartych w grze. Więcej szczegółów na forum.