8. Studencki Festiwal Informatyczny – przypomnienie

8. Studencki Festiwal Informatyczny – przypomnienie

przez -
4 407
Konferencje
Przypominamy, że już za 3 dni, czyli 8 – 10 marca 2012 roku, odbędzie 8. Studencki Festiwal Informatyczny w budynku Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Jest to 3 dniowy cykl spotkań i wykładów z niezwykłymi ludźmi, dla których informatyka jest codziennością, jak i doroczna międzynarodowa konferencja skierowana przede wszystkim do pasjonatów informatyki z całej Polski. Festiwal jest tworzony przez studentów, dla studentów, dzięki czemu trafia do szerokiego grona odbiorców. Służy jako forum wymiany informacji i doświadczeń związanych z informatyką, między autorytetami w tej dziedzinie, a słuchaczami. Tworzy też płaszczyznę kontaktu między studentami o podobnych zainteresowaniach.

Poniżej zamieszczamy agendę, godziny znaleźć można na stronie konferencji:

czwartek, 08 marzec 2012

  • Innowacyjność, Innowacyjność branży IT 2012
  • Praktyczne metody ochrony przed Phishingiem i innymi atakami socjotechnicznymi
  • Tożsamość zwirtualizowana – mechanizmy budowania tożsamości obywateli w nowoczesnym państwie
  • Przerwa
  • Django, czyli Python w sieci
  • Przetestuj, popraw i żyj lepiej. Czyli wszystko o testowaniu oprogramowania
  • Django w praktyce – tworzymy aplikacje społecznościową uzyskując maksymalny efekt przy minimalnym czasie
  • Przyszłość treści online, czyli wideo w Internecie

piątek, 09 marzec 2012

  • Życie w oceanie danych: wczoraj, dziś i jutro
  • MPTI – Your place to be
  • Warsztaty nt. programowania sztucznej inteligencji, połączone z mini-konkursem na najlepszy program grający w prostą grę strategiczno-psychologiczną
  • Bioinformatyka – cele i perspektywy
  • Przerwa
  • Turniej gier
  • Easy, scalable, RESTful, and Play-ful development (TalentHacker.com project)
  • Hacking aplikacji Web – niekończący się wyścig zbrojeń
  • How to destroy the web

sobota, 10 marzec 2012

  • Nie tylko korporacja: kariera wolnego strzelca
  • Turniej gier
  • RavenDB – dokumentowe bazy danych i NoSQL
  • Jak powstaje chmura?
  • Przerwa
  • Big Data – ale jak?
  • Użyteczność serwisów internetowych – czy warto się przejmować?
  • Hooking – metody i zastosowania
  • Produkcja gry multiplatformowej – o czym warto wiedzieć?