Blender 2.62

Blender 2.62

    przez -
    0 200
    Blender
    Blender Foundation i deweloperzy ogłosili wydanie Blender 2.62. Jest to aplikacja do modelowania i renderowania obrazów oraz animacji trójwymiarowych o niekonwencjonalnym interfejsie użytkownika. Umożliwia także tworzenie prezentacji interaktywnych (np. gier) na własnym silniku graficznym (istnieje osobny program pozwalający uruchamiać takie prezentacje).

    Nowe Narzędzia UV zawierają pędzel rzeźbiarski, który pozwala na malowanie na teksturze, oraz zaawansowana możliwość „zszywania” tekstury, której siatka nie jest jednoczęściowa.

    Dodano wsparcie dla Render Layers i Render Passes, oraz możliwość użycia karty graficznej, w silniku renderowania Cycles. Pojawił się nowy modyfikator Remesh, pozwalający na tworzenie nowych topologii siatki modelu na podstawie powierzchni wejściowej.

    Udoskonalono interfejs graficzny silnika gier, dodano nowe dynamiczne opcje malowania, pojawiło się ruchomych obiektów i możliwość renderowania obiektów, które poruszają się w naturalny sposób. Zaktualizowano operacje logiczne na bryłach z użyciem biblioteki Carve, co powinno poprawić wyniki, stabilność i szybkość.