Blender 2.70 z obsługą wielordzeniowych procesorów w animacji i interakcjach

Blender 2.70 z obsługą wielordzeniowych procesorów w animacji i interakcjach

przez -
2 509
Blender

Blender Foundation ogłosiła wydanie Blender 2.70, wolnego oprogramowania do trójwymiarowego modelowania. Dodano efekty wolumetryczne w silniku Cycles, a także zwiększono o 30% renderowanie Cycles na procesorach. Udoskonalono motion tracking, w tym plane tracking. Pojawił się nowy system zakładek w panelu narzędzi, co znacznie uporządkowało wszystko. Dokonano także innych zmian w interfejsie graficznym.

Reszta zmian:

  • Dodano wielowątkowy system zależności, dzięki czemu animacje i interakcje na scenie wykorzystują moce wielordzeniowych procesorów
  • Dodano nowe modyfikatory: Wireframe i Laplacian Smooth
  • Poprawiono obecne modyfikatory: Bevel, Screw, Triangulate
  • Udoskonalono teselację n-gonów oraz narzędzia do modelowania: Bevel i Knife
  • Dodano obsługę plików PSD z programu Photoshop
  • Przebudowano API w silniku renderującym Freestyle
  • Dodano obsługę Level of Detail w Game Engine i w Viewporcie
  • Pojawił się tryb nawigacji Walk Mode (można używać klawiszy WSAD i myszki do rozglądania się)
  • Naprawiono ponad 560 znalezionych błędów