Blender 2.71 z renderowaniem ognia i dymu

Blender 2.71 z renderowaniem ognia i dymu

przez -
3 1169
Blender

Blender Foundation ogłosiła wydanie Blender 2.71, wolnego oprogramowania do trójwymiarowego modelowania. Silnik renderowania Cycles zyskał kilka nowości, w tym renderowanie ognia i dymu, czy Baking API. Pojawiła się obsługa kart graficznych nVidia Maxwell, co jest bardzo ważne w przypadku użycia silnika Cycles. Dodano opcje silnika renderującego OpenGL do interfejsu graficznego. Udoskonalono animację, a także wielowątkowość animacji w silniku Blender Game Engine.

Niefotorealistyczne renderowanie z wykorzystaniem Freestyle (Freestyle NPR Rendering) otrzymało teksturowanie liniowe. Moduł do analizy oświetlenia – Branch Path, analizuje od teraz wszystkie źródła światła, podczas obliczania ścieżek odbitych promieni. Ulepszono renderowanie oświetlenia przy obiektach wolumetrycznych.

Cycles Baking and much more

Gooseberry, Preview Widgets & UV Map Node

Cycles Smoke, Deformation Motion Blur & New Mask Handles

Bounce, HSL, Corner Pin, Dyntopo

  • Tiamat

    gdzieś zapodział ogień, w numerze 2.71, “rozwijający” się z dnia na dzień blenderze? Jesteś coraz większym koszmarem.Zabrałeś gwiazdy, zabrałeś ogień….knocisz, mącisz , zapętlasz….do licha z tobą!

  • Tiamat

    ogień w cykles (271) [p koszmarnie długiej pracy , i postawiony na tle nie daje się wyrenderować… bieleje…to ci dopiero postęp!!Tylko sam, zawieszony w powietrzu ciagnie te swoje 250 klatek niczym wół.Cykle to jakiś koszmar!!!!!!! Przeklęte dziadostwo! Kiedyś ogień powstawał w prosty sposób, teraz……szkoda słów.Płakać się chce, bo cały dzień zmarnowany!