GeeXLab 0.2.10

GeeXLab 0.2.10

    przez -
    1 60
    GeeXlab

    GeeXLab (lub GXL) to nowe narzędzie do szybkiego prototypowania i kodowania 3D w czasie rzeczywistym. Jest on oparty na powszechnie stosowanych standardach, jak XML, Lua, Python albo OpenGL. GeeXLab został zaprojektowany dla deweloperów (od początkujących do certyfikowanych) i technicznych artystów 3D.

    GeeXLab szczególnie dobrze nadaje się do szybkiego tworzenia prototypów i rozwiązań 3D w czasie rzeczywistym: pokazy, punkty odniesienia, trochę aplikacji lub gier. Jest również fantastycznym narzędziem do rozpoczęcia nauki programowania i programowania 3D w czasie rzeczywistym.

    GeeXLab może być używany jako piaskownica dla prawdziwego 3D w czasie eksperymentów. Występuje w dwóch odmianach: wolnej, która pozwala na domowy i niekomercyjny użytek, oraz profesjonalnej, która posiada kilka dodatkowych cech.

    Co nowego:

    • Dodano SetGpuProgramZPass() i SetShaderProgramZPass() do biblioteki HYP_Material (Python / Lua)
    • Dodano atrybut shader_program_name_z_pass do węzła materiału (xml)
    • Dodano aktywny atrybut do węzła sceny elementu shadow_mapping (xml)
    • Dodano atrybuty gpu_shader_z_pass i gpu_program_z_pass do węzła particle_system (xml)
    • Naprawiono błąd w HYP_Material.SetTexture()
    • Naprawiono błąd w Check_AABB_Collision() i Check_BS_Collision() biblioteki HYP_Object (Lua)
    • Naprawiono błąd, gdzie czcionki konturowe nie działały z mapowaniem cieniowym
    • Naprawiono wywalanie się w HYP_Mesh.DoTweening(), gdy siatka nie posiada takiej samej liczby wierzchołków (tylko Lua)
    • Naprawiono błąd w HYP_Mesh.LoadQoobObject()

    Więcej na geeks3d.com.

    Podobne artykuły

    GLSL Hacker

    przez -
    1 69