Zaloguj się
X
 
Login:
Hasło:
  Zapamiętaj mnie
Rozmiar tekstu:

GeeXLab 0.2.10


Dodano: 7.02.2011    Autor: Michał Olber 
Komentarze: 0

GeeXlabGeeXLab (lub GXL) to nowe narzędzie do szybkiego prototypowania i kodowania 3D w czasie rzeczywistym. Jest on oparty na powszechnie stosowanych standardach, jak XML, Lua, Python albo OpenGL. GeeXLab został zaprojektowany dla deweloperów (od początkujących do certyfikowanych) i technicznych artystów 3D.

GeeXLab szczególnie dobrze nadaje się do szybkiego tworzenia prototypów i rozwiązań 3D w czasie rzeczywistym: pokazy, punkty odniesienia, trochę aplikacji lub gier. Jest również fantastycznym narzędziem do rozpoczęcia nauki programowania i programowania 3D w czasie rzeczywistym.

GeeXLab może być używany jako piaskownica dla prawdziwego 3D w czasie eksperymentów. Występuje w dwóch odmianach: wolnej, która pozwala na domowy i niekomercyjny użytek, oraz profesjonalnej, która posiada kilka dodatkowych cech.

Co nowego:

  • Dodano SetGpuProgramZPass() i SetShaderProgramZPass() do biblioteki HYP_Material (Python / Lua)
  • Dodano atrybut shader_program_name_z_pass do węzła materiału (xml)
  • Dodano aktywny atrybut do węzła sceny elementu shadow_mapping (xml)
  • Dodano atrybuty gpu_shader_z_pass i gpu_program_z_pass do węzła particle_system (xml)
  • Naprawiono błąd w HYP_Material.SetTexture()
  • Naprawiono błąd w Check_AABB_Collision() i Check_BS_Collision() biblioteki HYP_Object (Lua)
  • Naprawiono błąd, gdzie czcionki konturowe nie działały z mapowaniem cieniowym
  • Naprawiono wywalanie się w HYP_Mesh.DoTweening(), gdy siatka nie posiada takiej samej liczby wierzchołków (tylko Lua)
  • Naprawiono błąd w HYP_Mesh.LoadQoobObject()

Więcej na geeks3d.com.

Celem naszej działalności jest przekazywanie wiedzy dotyczącej systemów operacyjnych Linux. Prezentowane artykuły to bogate źródło informacji na temat dystrybucji systemów opartych na Ubuntu. Nasza uwaga koncentruje się między innymi na następujących kwestiach: Ubuntu, Linux Mint, Unity, CentOS, Red Hat oraz Raspberry Pi.
Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0