GLC_Player 2.2.0

GLC_Player 2.2.0

    przez -
    0 206
    GLC_Player
    Wydana została kolejna wersja GLC_Player. Jest to Wolne Oprogramowanie do przeglądania modeli 3D (Format COLLADA 3DXML OBJ 3DS STL OFF COFF) i łatwego nawigowania w tychże modelach. Z menadżerem albumu, zdolnością przechwytywania i multi-przechwytywania, eksportu HTML  i możliwością nawigacji, GLC_Player jest odpowiednim narzędziem do przeglądania modeli 3D oraz tworzenia ilustracji. Dużą zaletą jest jego dostępność na platformy Mac OS X, Windows i dystrybucje Linuksa. Aplikacja została napisana w Qt4 i używa GLC_Lib.

    • Lista nowych cech:
      • Używaj partycjonowania wizualnego i usuwanie niewidocznych powierzchni w celu zwiększenia wydajności graficznej w dużych scenach 3D
      • Dodano możliwość edycji wielkości “Usuwania Niewidocznych Pikseli (Pixel Culling)”
      • Dodano nowy tryb latania nawigacyjnego
        Dodano interaktywne możliwości sekcjonowania (OpenGL clipping plane)
      • Dodano możliwość zapisu wszystkich wspieranych formatów w otwartych (format: Dassault Systemes 3DXML V4)
      • Dodano możliwość użycia projekcji równoległej lub z perspektywy
      • Dodano możliwość użycia 4 rodzajów świateł OpenGL i edycji ich pozycji
      • Wyświetlanie liczby renderowanych trójkątów i kwadratów
      • Dodano możliwość wyświetlania wierzchołków 3DXML
      • Dodano wsparcie dla 64 bitowej wersji Windows
    • Lista ulepszeń:
      • Lepsze wsparcie dla formatów 3DXML i Collada
      • Zredukowano czas ładowania pliku OBJ
      • Używaj wielokrotnego próbkowania OpenGL dla antyaliasingu

    Więcej zmian w pliku changelog.