Godot Engine 1.0 w pełni stabilny

Godot Engine 1.0 w pełni stabilny

przez -
12 707
Godot Engine
Okam Studio, małe argentyńskie studio gier ogłosiło wydanie Godot Engine 1.0. Po ponad 11 latach udało się ukończyć narzędzie, które pozwala w pełni wizualnie zaprojektować dowolną grę na komputery PC, urządzenia mobilne oraz platformy webowe. Edytor, język oraz API posiadają bardzo wiele funkcji, a do tego są bardzo łatwe w opanowaniu. Godot Engine w lutym tego roku został udostępniony na licencji X11.

Godot Engine 1.0 - edytor pod Windows

Cechy, jakie posiada Godot Engine:

  • Tworzenie gier w 2D i 3D
  • Wieloplatformowość stworzonej aplikacji
  • Wygodny i elastyczny interfejs użytkownika
  • Funkcje sieciowe dla gier i programów
  • Silnik fizyki
  • Importowanie modeli z Max, Maya, Blender i wielu innych
  • Osobne silniki dla 2D i 3D
  • Animacja modeli
  • Skrypty w Pythonie i C++
  • Wbudowany debugger
  • Społeczność

Podobne artykuły

  • Cambini

    Nieźle, to jest coś :)

  • tele

    MIT License ?

    • Przemysław Gołąb

      tak

  • Guest

    Małe poprawki: nie X11 tlyko MIT i nie Python tylko język podobny do Pythona.

  • Ollbi

    Licencja MIT to jest to samo co X11, aczkolwiek dla mnie nazwa MIT jest dość nieprecyzyjna :-)

  • mk

    ponad 11 latach? a nie przypadkiem miesięcy?