MakeHuman 1.0.0, czyli stwórz swoją własną postać w 3D

MakeHuman 1.0.0, czyli stwórz swoją własną postać w 3D

przez -
9 2405
MakeHuman

Ogłoszono wydanie MakeHuman 1.0.0, oprogramowanie do tworzenia realistycznych trójwymiarowych ciał ludzkich na potrzeby ilustracji, animacji, gier i rzeźbienia Zbrush/Mudbox. Gotowy projekt można eksportować do zewnętrznego oprogramowania 3D, np. Blendera lub wyrenderować go we wbudowanym silniku. Zawartość stworzona z użyciem MakeHuman jest dostępna na licencji CC0, dając artystom bardzo dużą swobodę w tworzeniu i remiksowaniu.

MakeHuman został napisany w całości w Pythonie i posiada kilka ważnych cech:

  • Zoptymalizowany jest pod Mudbox, Zbrush i subdivision
  • Pętle zoptymalizowane są pod animację
  • Nie ma trójkątów, są tylko czworokąty
  • Maksymalna ilość krawędzi stykowych: 5
  • Poles < 1%
  • Biblioteka topologiczna