Mono dla Unreal Engine

Mono dla Unreal Engine

    przez -
    8 545
    Miguel de Icaza udostępnił wszystkim projekt Mono dla Unreal Engine. Ma on za zadanie pozwolić na użycie język programowania C# w tworzeniu gier, z wykorzystaniem silnika Unreal Engine. Prócz tego będzie można dodawać kod w C# do już istniejącego w C++, a także używać NET 4.5/Mobile Profile API. Udostępniona zostanie pełna dokumentacja API. Na stronie głównej znaleźć można poradnik instalacji oraz podstawy korzystania. Warto zaznaczyć, że Xamarin nie wspiera owego projektu.

    • Roman

      Tam już jest świetny język układania programów o nazwie “blueprints”.
      To pewnie jest ukłon w stronę wielbicieli Unity.

    • o_O

      Mono to gówno obwarowane patentami microsoftu. Polecam teksty Stallmana na ten temat i odsyłam do moich wcześniejszych komentarzy.

      • O_o

        Jesli czerwony stallman nie lubi mono to dla mnie jest to argument za tym, ze moze byc to kawal dobrego softu :)

      • juzek

        Soft może być nawet wspaniały, co nie zmienia faktu że to gówno obwarowane patentami.

      • Roman

        Którymi?
        I czemu nie atakują nimi Unity3d?

      • marcinsud

        Soft może i dobry, ale jeszcze nie widziałem dużego projektu, który by wydajnie na tym działał. Taki WSCAD, czy scada mitsubishi są tego przykładem.