Mono dla Unreal Engine

Mono dla Unreal Engine

przez -
8 766

Miguel de Icaza udostępnił wszystkim projekt Mono dla Unreal Engine. Ma on za zadanie pozwolić na użycie język programowania C# w tworzeniu gier, z wykorzystaniem silnika Unreal Engine. Prócz tego będzie można dodawać kod w C# do już istniejącego w C++, a także używać NET 4.5/Mobile Profile API. Udostępniona zostanie pełna dokumentacja API. Na stronie głównej znaleźć można poradnik instalacji oraz podstawy korzystania. Warto zaznaczyć, że Xamarin nie wspiera owego projektu.

  • Roman

    Tam już jest świetny język układania programów o nazwie “blueprints”.
    To pewnie jest ukłon w stronę wielbicieli Unity.

  • o_O

    Mono to gówno obwarowane patentami microsoftu. Polecam teksty Stallmana na ten temat i odsyłam do moich wcześniejszych komentarzy.

    • O_o

      Jesli czerwony stallman nie lubi mono to dla mnie jest to argument za tym, ze moze byc to kawal dobrego softu :)

    • juzek

      Soft może być nawet wspaniały, co nie zmienia faktu że to gówno obwarowane patentami.

    • Roman

      Którymi?
      I czemu nie atakują nimi Unity3d?

    • marcinsud

      Soft może i dobry, ale jeszcze nie widziałem dużego projektu, który by wydajnie na tym działał. Taki WSCAD, czy scada mitsubishi są tego przykładem.