OGLplus 0.41.0

OGLplus 0.41.0

przez -
1 332
Programowanie

Ogłoszono wydanie OGLplus 0.41.0, biblioteki nagłówkowej, która implementuje wzorzec projektowy zorientowany obiektowo nad API OpenGL 3 i wyżej, języka C. Zapewnia wrappery, które automatycznie zarządzają zasobami i obiektami, a także upraszczają używanie OpenGL w języku C++. Dodano: klasę ShaderProgram, typ wyliczeniowy BufferMapAccess, funkcje Unmap, FlushRange, FlushElements do map Buffer, funkcje InvalidateData i InvalidateSubData do Buffer, typ wyliczeniowy FramebufferBuffer, funkcję Invalidate do Framebuffer, szablon EnumArray<T>.

Reszta zmian:

  • Wrappery dla funkcji glClearBuffer
  • Dodano wsparcie dla klienta rozszerzeń dla EGLplus
  • Zaktualizowano przykładowe pliki
  • Dodano nowy skrypt do renderowania filmów z przykładów OGLplus
  • Naprawiono kilka problemów w systemie budowania
  • Dodano nieoficjalną implementację API EGL, bazującą na X11/glX, z kilkoma przykładami