OpenMW 0.21.0

OpenMW 0.21.0

przez -
5 237
OpenMW
Ogłoszono wydanie OpenMW 0.21.0, który jest wolnym silnikiem graficznym i próbą implementacji silnika The Elder Scrolls 3: Morrowind. Działa natywnie pod Windowsem, Linuksem, Mac OS X i pozwala na modyfikacje wewnętrzne, jak np. zmiana efektów zaklęć, zmiana trybów gry, skrypty itp. Do gry jednak nadal jest wymagane posiadanie wszystkich oryginalnych plików.

Naprawiono problemy z awariami, muzykę w tle, powierzchnie, nieprawidłowe kształty terenu i wiele więcej. Nowością jest dodane wsparcie dla odtwarzania wideo, wsparcie sekwencje w oknie komunikatu i oknie teksty, funkcje sztucznej inteligencji w skryptach, uruchamiania skryptów obiektów w kontenerach/inwentarzu w aktywnych komórkach, a także udoskonalono wydajność ładowania komórek.

  • herr

    Jak coś to działa także pod FreeBSD.

    • Pod którą wersją?

    • herr

      A nawet nie pamiętam. W każdym bądź razie udało się skompilować i działało, więc oby tylko odpowiednie wersje bibliotek były i można szaleć.