OpenMW 0.22.0

OpenMW 0.22.0

przez -
5 379
OpenMW
Ogłoszono wydanie OpenMW 0.22.0, wolnej implementacji silnika gry znanego z The Elder Scrolls 3: Morrowind. Działa natywnie pod Windowsem, Linuksem, Mac OS X i pozwala na modyfikacje wewnętrzne, jak np. zmiana efektów zaklęć, zmiana trybów gry, skrypty itp. Do gry jednak nadal jest wymagane posiadanie wszystkich oryginalnych plików. Nowa wersja jest bardzo ważnym wydaniem w historii.

Pojawiły się długo oczekiwane animacje: pływanie, bieganie, skradanie, i chodzenie. Zaimplementowano obsługę ładowanie wielu plików EMS i ESP, dzięki czemu od teraz możemy grać w dodatki, jak Trójca i Przepowiednia, a także wiele innych modów. Dodano przycisk Usuń zwłoki, udoskonalono źródła światła które są prawie takie same, jak w Morriwind, poprawiono działające ikony aktywnych zaklęć oraz dodano działające kanały alfa w teksturach. Udoskonalono kamerę przy wyborze rasy, dodano okno dialogowe przy kończeniu tworzenia postaci oraz pojawiło się przybliżenie widoku naszej postaci. Naprawiono 57 znalezionych błędów.

  • Kaleson

    Jedno z najpiękniejszych dzieci odwrotnej inżynierii, w kategorii gier.

  • herr

    Dzięki za dodanie newsa.

  • herr

    Jeszcze raz, nie przeznaczenie, a przepowiednia bo tak nazywał się bloodmoon w polskiej wersji językowej.