OpenMW 0.28.0 z walczącymi NPC i wieloma nowościami

OpenMW 0.28.0 z walczącymi NPC i wieloma nowościami

przez -
3 304
OpenMW
Zespół OpenMW z dumą ogłosił wydanie OpenMW 0.28.0, wolnej implementacji silnika gry Morrowind. Pliki programu znajdują się w dziale do ściągnięcia na stronie OpenMW.org w wersjach dla systemów operacyjnych Linux, Windows, OSX. Jest to pierwsza tak duża implementacja nowości w OpenMW.

  • Dodano podstawową walkę dla postaci komputerowych. Nie wszystkie kreatury są jeszcze w stanie walczyć.
  • Dodano rzucanie zaklęć we wroga, na siebie i przez dotyk
  • Pojawił się wampiryzm
  • Dodano efekty magiczne
  • Dodano ponowne wyciąganie kamienia dusz
  • Dodano świecenie się magicznych przedmiotów
  • Dodano GetLOS, dzięki czemu postacie komputerowe mogą obliczać zasięg wzroku (Line Of Sight)
  • Dodano efekty magiczne: Odporność na Magię (Resist Magicka), Niewidzialność i Kameleon
  • Dodano kontrolery materiałów
  • Dodano blokadę myszki, podczas bycia w menu
  • Pojawiła się animacja wierzchołkowa (Vertex morph animation)
  • Dodano obsługę NiBillboardNode, NIF record NiFlipController, NIF texture slot DarkTexture
  • Dodano nierówności terenu, lustrzane odbicia oraz mapowanie paralaksy

  • tomimaki

    “Dodano ponowne wyciąganie kamienia dusz” jakoś nie pasuje do “Implemented soul gem recharging”