OpenMW 0.29 z opcją zapisu i ładowania gry

Zespół OpenMW ogłosił wydanie OpenMW 0.29.0, wolnej implementacji silnika gry Morrowind. Pliki programu znajdują się w dziale do ściągnięcia na stronie OpenMW.org w wersjach dla systemów operacyjnych Linux, Windows, OSX. Nowa wersja przynosi nam kilka ciekawych funkcji.
Zmiany, jakie zaszły:
- Dodano opcję Zapisu i Ładowania gry, jednakże nadal wymaga to dopracowania
- Dodano ogłuszenie
- Dodano spadek wytrzymałości, podczas zadawania fizycznych obrażeń
- Dodano blokowanie ataków wręcz
- Dodano magię obszarową
- Dodano walkę i sztuczną inteligencję dla potworów
- Dodano obrażenia, odnawianie umiejętności, atrybuty do efektów magicznych
- Dodano odporność i wrażliwość na efekty magiczne dla normalnych broni
- Dodano efekt magiczny Powolne upadanie
- Dodano automatyczne obliczanie listy czarów NPC
- Dodano Zarażenie
- Dodano efekt krwi
- Dodano sporo nowych efektów śmierci gracza
- Dodano przerywanie odpoczynku lub snu
- Dodano skrypty dodawania ekwipunku
- Dodano wyświetlanie wersji gry w oknie uruchamiania
- Dodano nowe funkcje dla sztucznej inteligencji: Activate, Follow, FollowCell
- Dodano zwiększanie poziomu potworów
- Dodano brakujące funkcje backendu dla dziennika
- Dodano obsługę tarczy i broni dla potworów
- Naprawiono sporo błędów
- OpenCS wzbogacił się o możliwość zmiany orientacji kamery
- OpenCS otrzymał możliwość automatycznego tworzenia filtrów metodą przeciągnij i upuść