OpenMW – wizualizacja zmian od początku do 1 stycznia 2013 roku

OpenMW – wizualizacja zmian od początku do 1 stycznia 2013 roku

przez -
6 250
OpenMW
OpenMW to wolna wolna implementacja silnika gry znanego z The Elder Scrolls 3: Morrowind. Projekt rozpoczął się 3 czerwca 2008 roku i działa natywnie pod Windowsem, Linuksem, Mac OS X i pozwala na modyfikacje wewnętrzne, jak np. zmiana efektów zaklęć, zmiana trybów gry, skrypty i mody. Do gry jednak nadal jest wymagane posiadanie wszystkich oryginalnych plików. Możemy także bez problemu ładować wiele modów do gry, jak dodatki Trójca i Przepowiednia.

Autorzy OpenMW przygotowali dla nas wizualizację zmian w kodzie od początku powstania projektu do dnia 1 stycznia 2013 roku. Polecamy obejrzeć całość :)

  • herr

    Fajnie, że jest news ale muszę się przyczepić do paru nieścisłości. Nie ma dodatku "Przeznaczenie". Bloodmoon został wydany po Polsku jako "Przepowiednia". Po drugie OpenMW stanie się kompletnym silnikiem morrowind, ze wszystkimi jego funkcjami wraz z wydaniem wersji 1.0.0, a aktualnie pozostaje do implementacji magia, AI, walka oraz wiele umiejętności tak więc nie sądzę by użycie słowa "grać" jest do końca na miejscu.

    • Grać się da, ale nie do końca. Jednakże z wersji na wersję widać bardzo duże postępy :) Życzę twórcom jak najlepszych efektów :]

    • herr

      Przepraszam za czepialstwo, po prostu później na forach/w komentarzach na youtube użytkownicy wyraźnie nie do końca wiedzą o co chodzi.

      Poza tym dziękuję, że piszesz newsy ─ ja sam jakoś nie mam do tego zacięcia a o projekcie powinno się informować.

  • Algoth

    Taka mała poprawka do tekstu wiadomości, OpenMW jest otwartą implementacją silnika gry dla Morrowinda, silnikiem graficznym jest z którego korzysta OpenMW jest Ogre. Wszystkie ważniejsze informacje o tym projekcie znajdują się pod tym linkiem https://openmw.org/faq/