Overgrowth Alpha 180 – klient gry na Linuksa

Overgrowth Alpha 180 – klient gry na Linuksa

przez -
3 577
Wolfire Games
Wolfire Games ogłosiło dostępność natywnego klienta gry Overgrowth a180 na systemy Linux. Produkt jest trzecioosobową grą akcji osadzoną w średniowiecznym świecie, zamieszkiwanym przez antropomorfistycznych wojowników, takich jak: króliki, wilki, psy, koty i szczury. Gra używa silnika Phoenix Engine, który posiada wiele zaawansowanych funkcji, takich jak animacja oparta na fizyce, czy osobny moduł ruchów postaci.

Środowisko gry będzie zależne od warunków pogodowych, na przykład pod wpływem światła słonecznego drzewa będą rosły szybciej. System walki będzie opierać się na przemyślanych atakach, przewrotach, wysokiej mobilności i poleganiu na środowisku. Gracz będzie mieć także szeroki asortyment broni białej. Użycie otoczenia będzie istotnym elementem walki, np. gracz urywa gałąź z drzewa, gdy nie ma czym się bronić lub przechodzi przez rzekę, w celu zgubienia tropiących gracza wilków.

Overgrowth

  • Druedain

    Tylko czemu tak drogo za grę w wersji Alpha? :c

    • TomJ

      W ogóle jak to można płacić za wersję Alpha?

    • Druedain

      Akurat to jeszcze jestem w stanie zrozumieć. Ba, dostrzegam nawet w tym wiele zalet. Tego typu sposób finansowania czasem pomaga projektowi w ogóle istnieć i się rozwijać. Rozwinięciem tej idei jest finansowanie samych obietnic, co ma miejsce np. na Kickstarterze. Przy tym jednak cena powinna chyba zachęcać do kupna czegoś, przed powstaniem, jak to miało miejsce w przypadku Minecrafta, gdzie za taką metodą rozwoju szła również większa otwartość na sugestie społeczności graczy (sam rozwój tej potężnej dziś społeczności). Dla mnie – Polaka – wydanie 30$ na grę w fazie alfa, z której może w ogóle nigdy nie wyjść, to o wiele za dużo, bo za podobną cenę mogę kupić np. Diablo III… Miło wspominam Lugaru zdobyte w HIB, ale jeśli w ogóle kiedyś, to na pewno nie prędko zapłacę za Overgrowth…