Planetary Annihilation

Planetary Annihilation

przez -
10 507
Planetary Annihilation
Uber Entertainment, niezależne studio gier ogłosiło rozpoczęcie prac nad grą Planetary Annihilation. UE zostało założone w 2008 roku i posiada w swoich szeregach weteranów przemysłu, chcących tworzyć wysokiej jakości gry. Ich pierwszą produkcją była mocno krytykowana Monday Night Combat, wydana w 2010 roku, która została udostępniona na platformie Steam. W 2012 roku wydano Super Monday Night Combat, która jest kontynuacją poprzedniczki.

Teraz postanowiono sobie za cel stworzenie kontynuacji legendarnej gry Total Annihilation, która na swoje czasy wyróżniała się nowatorskim podejściem do tworzenia jednostek i konstrukcji, bardzo ładną grafiką, realistyczną fizyką, dużą ilością jednostek i możliwością wyprodukowania ogromnego wojska. Aby tego dokonać studio wykorzystało znany wszystkim Kickstarter i obrało za cel zebranie 900 tys. dolarów. Chcąc dotrzeć do jak największego grona odbiorców, postanowiono wydać grę na systemy Windows, Mac OS X i Linux. Przy tym ostatnim poszukiwaniu są cały czas aktywni deweloperzy, znający dobrze środowisko linuksowe.

Planetary Annihilation wzięło wszystko, co najlepsze z TA i przeniosło walkę na cały system słoneczny. Nie jesteśmy już ograniczani do jednego pola bitwy. Służy nam za nie cały układ słoneczny. Zapewnia to 12 i więcej godzin rozgrywki, z ponad 40 przeciwnikami naraz. Aby móc pokierować ogromnymi armiami, wprowadzono zaawansowany tryb kontroli i dowodzenia.

Dodatkowo nie mogło zabraknąć edytora map, który pozwoli nam na stworzenie dowolnie wyglądających planet lub przerobienie obecnie istniejących.

  • Ciekawie się zapowiada :)

  • arek

    12h rozrywki – ciut mało

    • molo

      + gra sieciowa :)

    • komancz

      Prawda? :-) Wytrawni gracze rozwalają 12h rozrywki w 5-6 godzin :-D

    • Ale ja pisałem o rozgrywce w sieci i przeciwko komputerowi na jednej mapie :D

  • misiek

    Choć bardzo lubię rts-y, to nie bardzo odpowiada mi cukierkowo-klockowa oprawa graficzna.
    Jednak seria Earth pozostaje niedościgłym wzorem… Szkoda że nie miała wersji na linuksa. http://www.realitypump.com/pl/earth-2160.html

  • mazdac

    IMO to nie jest "kontunuacja" a co najwyżej "założenia są podobne do " Total Annihilation. W TA do podróży na inne planety i księzyce używane były portale przez które transportowane były jednostki. Były tylko 2 surowce – energia i masa (cecha charakterystyczna), ponadto to pierwsza strategia wykorzystująca mapy 3d (np. pole widzenia zależało od ukształtowania terenu, tak samo zasięg ognia itp) mimo że widok gracza jest 2d. Co do samej gry to nie poboba mi się ta cukierkowata grafika,, całkowite porzucenie człowieczeństwa na rzecz maszyn (w TA były dwie frakcje – Core – czyli ludzie którzy porzucili człowieczeństwo na rzecz nieśmiertelnych maszyn – przejście od cyborga do pełnej maszyny oraz ARM -rebeliancil, zwykli ludzie w kombinezonach bojowych wielkich mocy, reprodukcja poprzez flashowanie – CORE i klonowanie – ARM) chociaż jednostki są podobne do modeli z TA (zwłaszcza samoloty), ciekawy pomysł z możliwością wyjścia na księżyce i inne planety/asteroidy, chociaż logiczne wydaje się zapytanie czemu nie ma statków kosmicznych (myśliwce, bombowce, krążowniki itd.) oraz broni orbitalnej (skoro jesteśmy w stanie wysłać statek to czemu nie satelitę?) to by była jatka (nietypowa strategia totalna – nie widziąłem do tej pory RTS w której jednocześnie można prowadzić wojnę na lądzie/wodzie/powietrzu i w kosmosie (a nie jest to space-sim)).

  • Karol

    Wygląda fajnie, ale nie podoba mi się pomysł latania na planety. Grafika też jakaś taka dziecina :/

  • Pingback: xf86-video-intel 2.21.14 z poprawioną wydajnością kart graficznych Haswell GT3 i GT3e | OSWorld.pl()

  • Pingback: Wakacyjna Wyprzedaż Valve: linuksowe gry do 80% taniej | OSWorld.pl()