Red Eclipse
Ogłoszono wydanie Red Eclipse 1.5, w pełni wolnej strzelanki pierwszoosobowej, która używa SDL i OpenGL, dzięki czemu bardzo łatwo może być przeniesiona na dowolną platformę sprzętową. Autorzy, użyli licencji zlib i silnika Cube 2, który od początku był tworzony na licencji GPL, z pełnym wsparciem komercyjnym. Znajdziemy w niej całą gamę broni, zaczynając od prostego pistoletu, a kończąc na mieczu. Każda z tych broni oprócz podstawowego ataku, posiada również tryb alternatywny.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Dodano obsługę rozkazów dla botów: defend, attack, base, goal, ball, forget
  • Udoskonalono fizykę i odbicie fal dźwiękowych dla pokrewieństw
  • Dodano dźwięk biegania, aby słyszeć nadchodzących przeciwników
  • Pojawiło się automatyczne balansowanie zespołów
  • Zrównoważono wszystkie bronie, aby była bardziej uczciwa gra
  • Dodano nową broń – zapper, która razi użytkowników prądem
  • Zwiększono rozrzut broni podczas bycia w powietrzu lub biegania
  • Zmieniono nazwę trybu Defend-The-Flag na Defend-And-Control i dodano nowy wygląd
  • Przebudowano tablicę wyników i poprawiono kolorowanie
  • Dodano możliwość wysyłania wiadomości do konkretnego gracza z opcją szeptania
  • Dodano przezroczyste menu, wskazówki i rozwijany tekst podpowiedzi

Podobne artykuły