SDL 2.0.1 z nowymi API oraz obsługą Raspberry Pi

SDL 2.0.1 z nowymi API oraz obsługą Raspberry Pi

    przez -
    4 442
    SDL
    Ogłoszono wydanie SDL 2.0.1, (Simple DirectMedia Layer), uniwersalnej biblioteki programistycznej do tworzenia gier oraz programów multimedialnych. Główne API oferuje niskopoziomowy dostęp do dźwięku, klawiatury, myszki, dżojstika, sprzętu 3D poprzez OpenGL i bufora ramek 2D. Biblioteka napisana jest w języku C, ale współpracuje również z poziomu C++. Jest obsługiwana przez systemy Windows, Linux, Mac OS X, iOS, i Android.

    Zmiany, jakie zaszły:

    • Dodano sporo nowych API: SDL_GetBasePath(), SDL_GetPrefPath(), SDL_UpdateYUVTexture(), SDL_GetSystemRAM(), SDL_TICKS_PASSED()
    • Udoskonalono wydajność renderowania OpenGL ES 2.0
    • Dodano nowy atrybut OpenGL: SDL_GL_FRAMEBUFFER_SRGB_CAPABLE
    • Pojawiła się obsługa Raspberry Pi

    • a

      Za takie komentarze to was powinni zbanować.