Software Developer’s Journal Extra – Biblia Programisty

Software Developer’s Journal Extra – Biblia Programisty

    przez -
    0 403
    W sieci pojawiło się elektroniczne wydanie specjalnego magazynu Software Developer’s Journal – Biblia Programisty – Programowanie Urządzeń Mobilnych. Nie bez przyczyny tematem przewodnim tej nowej serii zostało programowanie urządzeń mobilnych. Wydawany przez Software Wydawnictwo, jest przeznaczonym dla programistów i osób rozwijających oprogramowanie. Na kartach pisma, które trzymasz w ręku znajdziesz rozwiązania szeregu problemów, z którymi tu i teraz zmagają się programiści, ujarzmiający nowinki technologiczne ukryte w naszych kieszeniach. Prezentowany materiał został dobrany przekrojowo, tak abyś miał okazję przekonać się o różnorodności rozwiązań mobilnych. Wierzymy, iż niezależnie od tego czy jesteś doświadczonym programistą czy też świeżo
    upieczonym studentem informatyki, przedstawione tu informacji pokażą Ci nowe kierunki i pomogą pewniej poruszać się po technologicznych meandrach programowania nowoczesnych telefonów komórkowych. Mamy również nadzieję, iż przedstawione artykuły będą dla Ciebie bodźcem do zgłębiania nowych zagadnień i poszerzania swojej wiedzy.

    O czym zatem przeczytamy:

    • Programowanie Windows Mobile
      • RIL API – w sercu telefonu
      • RAPI – Współpraca komputerów desktop z Windows CE i Mobile
      • Rozpocznij Przygodę z Windows Mobile – Zobacz, jak to się robi w technologii Microsoft
      • MS SQL SERVER CE 3.5 – Jak wykorzystać w swojej aplikacji silnik SQL Servera CE 3.5.
      • Moc pod kontrolą – Efektywne zarządzanie zasilaniem w aplikacjach dla systemu Windows Mobile
    • Programowanie Symbian OS
      • Obsługa akcelerometru na platformie Series60 – Wykorzystaj w pełni możliwości telefonu komórkowego!
      • SDL na Symbianie – Cztery porty
    • Programowanie Android
      • Android Market bliżej dewelopera – Stworzenie aplikacji to dopiero początek. Dowiedz się, jak ją sprzedać!
      • Android na przykładzie: geotagging zdjęć – Praktyczne wykorzystanie najciekawszych funkcji mobilnej platformy firmy Google
      • Google Android – Programowanie z wykorzystaniem Google Maps
      • Google Android – Programowanie interfejsu użytkownika pod Android OS
    • Programowanie IPhone OS
      • Poznajemy iPhone SDK – Pierwsze kroki
      • Objective-C kontra Java i C++ – Wprowadzenie do języka
    • Programowanie JavaME
      • JME na przykładzie – Przelicznik walut na podstawie kursów NBP
      • Klasyczna platformówka na komórkę – Piszemy grę bazującą na platformie Java Micro Edition
      • Testowanie aplikacji na platformie JME – Zbieranie informacji debugowych w ograniczonym środowisku uruchomieniowym
    • Rozwiązania Mobilne
      • Lotus Notes Traveler
      • Stary software – nowa platforma
      • Oracle SPATIAL – Opis podstawowych funkcjonalności opcji Oracle SPATIAL dedykowanej dla systemów GIS
      • Wzorce projektowe w Java Card
      • Open GL ES 1.x – Fakty i mity
      • Flash Lite
    • Felietony
      • Raport większości
      • Ruch jest wszystkim [cel niczym]

    Numer do pobrania z działu download.