Software Developer’s Journal Extra – Biblia Programisty

Software Developer’s Journal Extra – Biblia Programisty

przez -
0 587

W sieci pojawiło się elektroniczne wydanie specjalnego magazynu Software Developer’s Journal – Biblia Programisty – Programowanie Urządzeń Mobilnych. Nie bez przyczyny tematem przewodnim tej nowej serii zostało programowanie urządzeń mobilnych. Wydawany przez Software Wydawnictwo, jest przeznaczonym dla programistów i osób rozwijających oprogramowanie. Na kartach pisma, które trzymasz w ręku znajdziesz rozwiązania szeregu problemów, z którymi tu i teraz zmagają się programiści, ujarzmiający nowinki technologiczne ukryte w naszych kieszeniach. Prezentowany materiał został dobrany przekrojowo, tak abyś miał okazję przekonać się o różnorodności rozwiązań mobilnych. Wierzymy, iż niezależnie od tego czy jesteś doświadczonym programistą czy też świeżo
upieczonym studentem informatyki, przedstawione tu informacji pokażą Ci nowe kierunki i pomogą pewniej poruszać się po technologicznych meandrach programowania nowoczesnych telefonów komórkowych. Mamy również nadzieję, iż przedstawione artykuły będą dla Ciebie bodźcem do zgłębiania nowych zagadnień i poszerzania swojej wiedzy.

O czym zatem przeczytamy:

  • Programowanie Windows Mobile
    • RIL API – w sercu telefonu
    • RAPI – Współpraca komputerów desktop z Windows CE i Mobile
    • Rozpocznij Przygodę z Windows Mobile – Zobacz, jak to się robi w technologii Microsoft
    • MS SQL SERVER CE 3.5 – Jak wykorzystać w swojej aplikacji silnik SQL Servera CE 3.5.
    • Moc pod kontrolą – Efektywne zarządzanie zasilaniem w aplikacjach dla systemu Windows Mobile
  • Programowanie Symbian OS
    • Obsługa akcelerometru na platformie Series60 – Wykorzystaj w pełni możliwości telefonu komórkowego!
    • SDL na Symbianie – Cztery porty
  • Programowanie Android
    • Android Market bliżej dewelopera – Stworzenie aplikacji to dopiero początek. Dowiedz się, jak ją sprzedać!
    • Android na przykładzie: geotagging zdjęć – Praktyczne wykorzystanie najciekawszych funkcji mobilnej platformy firmy Google
    • Google Android – Programowanie z wykorzystaniem Google Maps
    • Google Android – Programowanie interfejsu użytkownika pod Android OS
  • Programowanie IPhone OS
    • Poznajemy iPhone SDK – Pierwsze kroki
    • Objective-C kontra Java i C++ – Wprowadzenie do języka
  • Programowanie JavaME
    • JME na przykładzie – Przelicznik walut na podstawie kursów NBP
    • Klasyczna platformówka na komórkę – Piszemy grę bazującą na platformie Java Micro Edition
    • Testowanie aplikacji na platformie JME – Zbieranie informacji debugowych w ograniczonym środowisku uruchomieniowym
  • Rozwiązania Mobilne
    • Lotus Notes Traveler
    • Stary software – nowa platforma
    • Oracle SPATIAL – Opis podstawowych funkcjonalności opcji Oracle SPATIAL dedykowanej dla systemów GIS
    • Wzorce projektowe w Java Card
    • Open GL ES 1.x – Fakty i mity
    • Flash Lite
  • Felietony
    • Raport większości
    • Ruch jest wszystkim [cel niczym]

Numer do pobrania z działu download.