Terraria już dostępna na Linuksa

Terraria już dostępna na Linuksa

przez -
6 1596
Terraria
Czas testów dobiegł końca. Po kilku miesiącach prac linuksowa wersja niezależnej gry sandboxowej Terraria jest już dostępna dla każdego posiadacza tytułu na platformie Steam oraz gog.com. Twórcy jako niewielkie studio niezależne aktywnie współpracowali ze społecznością linuksową, czego owocem jest solidny i dobrze zoptymalizowany port. Wersja na system spod znaku Pingwina oferuje pełną zawartość niedawno wydanej aktualizacji 1.3, wraz z funkcją międzyplatformowego trybu wieloosobowego oraz możliwością importu i eksportu stanów zapisu gry na inne systemy. Terraria pozwoli graczom wcielić się w postać ludzika, któremu przyjdzie przetrwać w dwuwymiarowym świecie pełnym tajemnic, skarbów oraz potworów.

Terraria dostępna jest do nabycia już teraz na platformie Steam oraz gog.com.

  • PM

    Stawiacie jakiś serwer redakcyjny, żeby można było sobie kulturalnie podłubać w pikselach z innymi czytelnikami ?

    • Ollbi

      Na razie nie mamy w planach :-)

  • Jakub Konieczny

    Takie mało istotne info: wczoraj była premiera pierwszej komercyjnej wyścigówki na Linuksa: DiRT Showdown (miałem nadzieję że Project CARS będzie pierwszy, a tu tylko zwykła arcade’ówka). Postawiony na e-on, powtarza porażkę Wiedźmina 2 – zużywa max 40% CPU i 60% GPU, masywne spadki FPS i wręcz zacięcia po 0,4s na zakrętach (jakby engine fizyczny nie wydalał). A miałem takie nadzieję po świetnym porcie którym był Bioshock: Infinite, który był po prostu świetny… No ale on stał na UE3, który nigdy nie robił problemów

    • Jakub Konieczny

      Zwracam honor. Port świetny, problemem okazał się force feedback, nie wiem czy wina gry, czy sterownika (sixad przez BT), po wyłączeniu gra chodzi świetnie

    • Ollbi

      Dzięki za info Jakubie. Dodamy niedługo newsa z tym :-)

    • Jakub Konieczny

      Sprawdzę jeszcze dzisiaj na drugim padzie (stara manta, testowałem na padzie z PS3) czy felerne wibracje działają, możliwe że te zacinki to wina nie tyle samej gry, co sterownika sixad (wtedy w sumie to też wina gry, która nie robi tego asynchronicznie), choć nigdy nie miałem z nim takich problemów (po kablu wibracje nie działają).