Unigine 2.0 Alpha z obsługą OpenGL 4.5 i wieloma nowościami

Unigine 2.0 Alpha z obsługą OpenGL 4.5 i wieloma nowościami

    przez -
    2 505
    Unigine
    Unigine Corp udostępniła wszystkim zainteresowanym Unigine 2.0 Alpha, nad którym to silnikiem prace trwały przeszło rok. Całość została przebudowana od zera i oferuje naprawdę sporo nowości i udoskonaleń. Przede wszystkim programisci przeprojektowali silnik renderowania DirectX, który od teraz będzie nastawiony na biblioteki DirectX 11 i wyższe. Dodatkowo porzucono obsługę DirectX 9, OpenGL ES 2.0, PlayStation3, WebGL i WinRT.

    Reszta zmian:

    • Dodano wsparcie dla OpenGL 4.5, OpenGL ES 3.0, format GeoTIFF, nVidia Tegra K1
    • Udoskonalono teren ze zwiększoną ilością warstw
    • Zunifikowano forma pliku mesh
    • Dodano wsparcie dla blend shapes i kolorów wierzchołków
    • Pojawiło się eksperymentalne wsparcie dla renderowania fizycznego (PBR –
      physically-based rendering) i odbić od płaszczyzny ekranu (SSR – screen-space
      reflections)
    • Ulepszono korzystanie z UnigineEditor
    • Dodano wtyczkę importy GDAL dla geodanych
    • Dodano eksperymentalne wsparcie dla integrowania aplikacji WPF .NET C#
    • Pojawiło się wsparcie techniczne na portalu deweloperów