Unity 4.0

Unity 4.0

przez -
4 542
Unity
Unity Technologies ogłosiło wydanie silnika do gier Unity 4.0. Pozwala on tworzyć zaawansowanie graficznie gry i aplikacje dla komputerów PC, oraz urządzeń mobilnych. Firma udostępniła specjalistyczne środowisko graficzne do projektowania, które posiada profile, możliwość pisania skryptów, podgląd i współpracę z Autodesk.

Najnowsza wersja to wsparcie dla dwóch nowych platform: Linuksa i Flasha. Pojawiła się obsługa bibliotek Microsoft DirectX 11, wsparcie dla tekstur 3D, przebudowano całą strukturę edytora oraz udoskonalono dane geometryczne. Dodano więcej szczegółów i kontroli ze scenami, w których występuje mapowanie światłem. Zaktualizowano Efekty Obrazów oraz dodano Shuriken Particle System. Dodano system animacji Mecanim i dynamiczne czcionki z użyciem HTML. Dodano sporo optymalizacji.

Jedną z pierwszych gier, które zostały napisane przy użyciu Unity 4, jest Rochard, którą można było kupić podczas Humble Indie Bundle 6.