Unvanquished 0.43 z odświeżonymi mapami i testami trzech nowych API

Pojawiła się wieloosobowa strzelanka Unvanquished Alpha 0.43, w której wcielamy się w role wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, a interfejs w grze – libRocket, został zbudowany z użyciem HTML, CSS i C++. Dużą zaletą Unvanquished jest system awansowania postaci, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału. Naprawiono dwa poważne błędy, które utrudniały bardzo grę. Jeden z nich uniemożliwiał pobranie jakiegokolwiek pakietu, podczas próby podłączenia się do serwera. Drugi natomiast objawiał się czerwonym ekranem w interfejsie użytkownika.
Zaktualizowano trzy mapy: Chasm, Station 15, Vega. W silniku gry poprawiono uruchamianie mapy po starcie serwera. Trwają także intensywne testy trzech nowych API autorstwa Ishq, związane bezpośrednio z językiem Lua.
[…] Pojawiła się wieloosobowa strzelanka Unvanquished Alpha 0.43, w której wcielamy się w role wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra Post Unvanquished 0.43 z odświeżonymi mapami i testami trzech nowych API pojawił się poraz pierwszy w OSWorld.pl. Źródło: Unvanquished 0.43 z odświeżonymi mapami i testami trzech nowych API […]
Dobrze że gra jest tak dopracowywana, mam też nadzieje że zdają sobie sprawę z tego iż by ustrzec tą grę przed zapomnieniem, zaraz po głównym starcie, muszą się przyłożyć do porządnej kampanii promocyjnej.