Unvanquished Alpha 19 z nowym trybem rozgrywki oraz nowymi teksturami dłoni

Unvanquished Alpha 19 z nowym trybem rozgrywki oraz nowymi teksturami dłoni

przez -
1 240
Unvanquished
Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 19, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

Dodano nowy kod rozgrywki, który do tej pory był dostępny jedynie w rozwojowej wersji repozytoriów. Oznacza to zupełnie odmienną rozgrywkę, aniżeli tą znaną z Tremulous, od której gra pochodzi. Silnik Daemon otrzymał funkcję SSE vertex skinning, co zwiększyło diametralnie wydajność.

U ludzi pojawiły się nowe tekstury dłoni, które chwilowo są widoczne jedynie przy broni shotgun. Reszta powinna pojawić się w niedługim czasie. Podczas pojawiania się w grze, plik animation.cfg nie jest już czytany, co powinno zmniejszyć drastycznie przycięcia. Zaktualizowano tekstury stacji medycznej, w tym dodano tekstury wysokiej rozdzielczości dla blastera.

Usunięto sporo błędów i zaktualizowano tłumaczenia.