Unvanquished Alpha 22 z nową mapą i poprawionym plecakiem odrzutowym

Unvanquished Alpha 22 z nową mapą i poprawionym plecakiem odrzutowym

przez -
5 235
Unvanquished
Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 22, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Dodano nową mapę Snowstation
  • Plecak odrzutowy posiada ograniczoną liczbę paliwa i nie można się z nim schować. Latanie jest o wiele szybsze, ale mniej precyzyjne.
  • Silnik gry Daemon posiada cały kod w C++, jednakże sama logika gry nadal pozostaje w C. Zmieniono kilka komend oraz nazw. Aktualnie silnik posiada kompatybilność z SDL 1.2 i GCC 4.6.
  • Zmieniono sposób informowania, że jesteśmy pod ostrzałem
  • Ludzkie bronie będą automatycznie przeładowywane i napełnianie amunicją, kiedy gracz znajdzie się w pobliżu odpowiedniego budynku. Bronie bez magazynków i inne również będą napełnianie.
  • Repeaters są od teraz efektywnymi małymi reaktorami. Będą zapewniać energię, nawet jeżeli nie ma w pobliżu reaktora.
  • FXAA działa z Mesa i OpenGL 2.1

  • herr

    Duża ilość ostrzeżeń o zbędnych zmiennych, a nawet przestarzałych funkcjach (auto_ptr) przy kompilacji.

  • Lacky

    Z tą logiką to przypadkiem zamiast C nie miało być QuakeC, czyli język skryptowy stworzony na potrzeby silnika idTech?

    • herr

      Ja tam wiem tylko tyle, że jest tam masa plików o rozszerzeniu .c