Unvanquished Alpha 23 z obsługą systemu OpenAL i formatu IQM

Unvanquished Alpha 23 z obsługą systemu OpenAL i formatu IQM

przez -
2 258
Unvanquished
Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 23, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Silnik Daemon Engine używa od teraz OpenAL, jako systemu dźwięku
  • Udoskonalono wieżyczki obronne, które szybciej namierzają obcych
  • Usunięto komputer naprawiający budynki. Ludzkie budynki natomiast otrzymały funkcję automatycznej naprawy i
    zmniejszono możliwości zestawów naprawczych
  • Podczas wydobywania złoża, pokazywany jest przyrost lub strata
  • Dodano obsługę formatu IQM dla modeli i animacji
  • Jednostki Hives otrzymały więcej żądeł, a także ulepszono ich wybór celów
  • Kiedy otrzymujemy obrażenia i posiadamy plecak, tracimy troszkę paliwa
  • Mapa Snowstation otrzymała nową nazwę – Chasm
  • Usunięto kolejną porcję kodu QVM