Unvanquished Alpha 25 porzuca stary silnik renderujący OpenGL 1

Unvanquished Alpha 25 porzuca stary silnik renderujący OpenGL 1

przez -
2 217
Unvanquished
Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 25, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

  • Ponownie spakowano większość obrazków, z użyciem formatów, które wspierane są natywnie przez karty graficzne. Ulepszyło to czas ładowania i zmniejszyło zużycie pamięci, zarówno pamięci operacyjnej, jak i RAMu na grafice.
  • Usunięto stary silnik renderujący OpenGL 1. Zwiększono wymagania do posiadania przynajmniej OpenGL 2.1 i zostawiono tylko jeden silni znany, jako GL3. Poprawiono matematykę macierzy, dzięki czemu mapowanie działa poprawnie.
  • Pojawił się nowy Booster, Drill i Tyrant. Do modeli zaczęto używać formatu IQM.
  • Usunięto Basilisks i Advanced Dretches. Dodano natomiast Mantisy, które są podobne jak Basiliski i potrafią rzucać się na coś. Nie potrafią natomiast podnosić i nie mają aury leczenia. Ich pazury czasowo spowalniają i wysysają staminę.
  • Obrażenia wieżyczek zależne są od dystansu i impulsów.
  • Plecaki odrzutowe można od teraz używać bez posiadania wymaganej staminy do skoku. Poprawiono także błąd w grze, gdzie system myślał, że już się wylądowało i chodziło po ziemi.
  • Można budować nowe budynki, bez potrzeby czekania na ukończenie obecnego, jednakże dopiero po 60% ukończenia.

  • Ollbi

    Gra się robi coraz ciekawsza. Ktoś chętny na partyjkę? :-)