Unvanquished Alpha 26 z wieloma zmianami w rozgrywce

Unvanquished Alpha 26 z wieloma zmianami w rozgrywce

przez -
2 230
Unvanquished
Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 26, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Zaktualizowano interfejs gracza o informacje o zespole
  • Udoskonalono niektóre modele rasy obcych
  • Udoskonalono sposób renderowania, co powinno zwiększyć ilość klatek
  • Usunięto paczkę z bateriami
  • Zwiększono pojemność magazynka do broni
  • Plecak odrzutowy można uruchomić zaraz po skoku, zmniejszono ilość zużywane paliwa podczas rozruchu o połowę
  • Zmniejszono życie Dretchy i mantisów do 30 punktów
  • Wieżyczki będą wybierały cele, które wymagają mniej czasu do namierzania
  • Przedmiot radar od teraz zajmuje całą przestrzeń plecaka, a tym samym koliduje z kombinezonem bojowym, przez co trzeba wybrać co się będzie nosić
  • Naprawiono sporo błędów