Unvanquished Alpha 28 z wieloma zmianami

Unvanquished Alpha 28 z wieloma zmianami

przez -
0 352
Unvanquished
Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 28, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

Zmiany, jakie zaszły:

  • Zaktualizowano dwie mapy: Parpax oraz Tremulous
  • Poprawiono modele plecaków odrzutowych i drillów
  • Wieżyczki kosztują teraz 10 punktów budowania, posiadają 250 punktów życia i są podatne na obrażenia dretchy. Armouries kosztują od teraz 8 punktów budowania każdy.
  • Regeneracja życia obcych została zmodyfikowana. W bazie otrzymuje się mniej, a więcej na polowaniu lub bliżej członka drużyny.
  • Usunięto możliwość przełączania się pomiędzy wyższymi klasami obcych o tych samych kosztach
  • Radary i zaawansowani marauders są dostępni od teraz wcześniej
  • Zwiększono koszt granatów do 250 kredytów
  • Zmniejszono rozrzut strzelania
  • Zmniejszono czas tworzenia mapy, dzięki kompilacji nagłówkowej
  • Naprawiono sporo błędów oraz usunięto przestarzały kod
  • Usunięto niepotrzebne sprawdzanie nieużywanych rozszerzeń OpenGL