Unvanquished Alpha 29 z nowym interfejsem libRocket

Unvanquished Alpha 29 z nowym interfejsem libRocket

przez -
2 416
Unvanquished
Ogłoszono wydanie Unvanquished Alpha 29, wieloosobowej strzelanki pierwszoosobowej z elementami strategii. Wcielamy się rolę wysoce zaawansowanych technologicznie ludzi lub przypominających robale obcych. Gra jest oparta na silniku graficznym Daemon, który posiada cechy ioQuake 3, XreaL, Wolf: ET, ET: XreaL i OpenWolf. Unvanquished wzoruje się na grze Tremulous. Dużą zaletą jest system awansowania, który pozwala na ulepszanie naszego arsenału.

Unvanquished Alpha 29 - interfejs gracza libRocket

Pojawił się całkowicie nowy interfejs w grze, oparty o libRocket. Zbudowany został z użyciem HTML, CSS i C++ i obsługuje wszystkie menu. LibRocket jest cały czas w fazie beta i deweloperzy proszą o zgłaszanie wszelakich uwag oraz błędów.

Odświeżono starą mapę: Station15, w tym dodano całkowicie nowe tekstury. Porzucono także wszystkie stare mapy Tremulous, na których bazowała przez długi czas cała gra. Udoskonalono tekstury pancerzy dla żołnierzy ludzi, zmodyfikowano pancerze i wiele innych.