Wine 1.3.5 z lepszym wsparciem dla Shader Model 4.0

Wine 1.3.5 z lepszym wsparciem dla Shader Model 4.0

    przez -
    5 427
    Wine
    Niecałe dwa tygodnie temu wydano Wine 1.3.4 ze wsparciem dla architektury ARM. Wine 1.3.5 przynosi nam wsparcie dla animowanych kursorów, zmieniono sposób drukowania – odbywa się on teraz częściej przez CUPS, aniżeli LPR. Instalator pakietu Microsoft Office 2010 otrzymał stosowne poprawki oraz usprawniono man MSXML3. W Internet Explorer poprawiono wbudowane ikony. Najważniejszą zmianą w tej wersji jest dodanie Shader Model 4.0. Jednakże to, co nadal martwi jest implementacja API Direct3D na Linuksa, która nadal słabo wspiera Wine.

    Dodatkowo Dynamic LinkLibraries częściej są w repozytorium MEsa, aniżeli Wine. Lepsza implementacja Direct3D w Gallium3D pozwoliłoby na przyspieszenie wszystkich operacji, bez konieczności konwertowania kodu do OpenGL.