Wine 1.3.5 z lepszym wsparciem dla Shader Model 4.0

Niecałe dwa tygodnie temu wydano Wine 1.3.4 ze wsparciem dla architektury ARM. Wine 1.3.5 przynosi nam wsparcie dla animowanych kursorów, zmieniono sposób drukowania – odbywa się on teraz częściej przez CUPS, aniżeli LPR. Instalator pakietu Microsoft Office 2010 otrzymał stosowne poprawki oraz usprawniono man MSXML3. W Internet Explorer poprawiono wbudowane ikony. Najważniejszą zmianą w tej wersji jest dodanie Shader Model 4.0. Jednakże to, co nadal martwi jest implementacja API Direct3D na Linuksa, która nadal słabo wspiera Wine.
Dodatkowo Dynamic LinkLibraries częściej są w repozytorium MEsa, aniżeli Wine. Lepsza implementacja Direct3D w Gallium3D pozwoliłoby na przyspieszenie wszystkich operacji, bez konieczności konwertowania kodu do OpenGL.
Czyli rozumie ze na ARM mozna pod WINE uruchamiac aplikacje natywnie kompilowane pod i386?
Dobrze myślisz Awers :)
To bardzo fajnie się składa. W dawnych czasach do takich akcji wykorzystywano Qemu.
[…] dwa tygodnie temu wydano Wine 1.3.5 ze lepszym wsparciem dla Shader Model 4.0. Nowa odsłona przynosi również bardzo […]
[…] dwa tygodnie temu wydano Wine 1.3.5 z lepszym wsparciem dla Shader Model 4.0. Wine 1.3.6 przynosi również bardzo ciekawe funkcje. […]