Blender Foundation ogłosiła rozpoczęcie zbierania propozycji wystąpień na Blender Conference 2014. Konferencja odbędzie się w dniach 24-25-26 października 2014 roku, w De Balie w Amsterdamie. Standardowy czas wystąpienia powinien mieścić się pomiędzy 15 a 40 minutami, samodzielnie lub z innymi osobami. Organizatorzy akceptują następujące propozycje, w kwestii rozwoju Blendera: zmiany wyglądu lub jego propozycje, raporty na temat dotychczasowych prac nad aplikacją, przegląd obecnego kodu, propozycje nowych funkcji, a także teoria dotycząca programowania 3D.
Jeżeli chodzi o Studia Przypadku to mają one dotyczyć głównie profesjonalnego wykorzystania Blendera w animacjach, efektach wizualnych, a także studiach gier. Jak biznes widzi Blendera, i w jakich obszarach jest on wykorzystywany.
Nie może zabraknąć także kursów i warsztatów. Organizatorzy chcą w tym roku zając się: narzędziami do modelowania, skryptami Pythona dla artystów, rysowaniem i logiką silnika gier, animacją postaci i wieloma innymi obszarami.
Wszystkie powyższe propozycje należy nadsyłać na adres conference(at)blender.org w formacie ASCII do 20 sierpnia 2014 roku:
- Osobiste informacje
- Imię i nazwisko, z ewentualnym pseudonimem
- Adres i kraj
- Adres email
- Nazwa prezentacji
- Krótkie streszczenie wystąpienia, do 200 znaków maksymalnie
- Wymagania techniczne do poprowadzenia prezentacji
- Krótka biografia o sobie
- Adresy internetowe lub inne materiały pomocnicze
Michał Olber liked this on Facebook.