Blender
Blender

George Kyriazis z AMD i wielu innych deweloperów od wielu tygodni pracują intensywnie nad poprawieniem obsługi kart graficznych Radeon w silniku renderowania Cycles dostępnym w programie Blender. Od bardzo dawna wiele osób prosi o porządną obsługę OpenCL, co pozwoliłoby wykorzystać również układy graficzne Intela. Jak na razie jedynie architektura CUDA z kart graficznych nVidia działa poprawnie i nie powoduje żadnych błędów podczas renderowania. Pierwsze testy nowych łatek pokazują wzrost wydajności i zmniejszenie zużycia procesora.

ŹRÓDŁOphoronix.com
Poprzedni artykułNASA uwalnia zestaw aplikacji core Flight System
Następny artykułDirectX 12 będzie wolnym oprogramowaniem
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj