Blender i renderowanie w Azure Batch

0
1708
Blender
Blender

Microsoft postanowił wyjść na przeciw oczekiwaniom użytkowników programu Blender i przygotował specjalną usługę o nazwie Azure Batch. Kilka dni temu opisywaliśmy, jak skorzystać z możliwości własnej farmy renderującej. I Azure Batch działa na tej samej zasadzie, jednakże udostępnia nam to wszystko w chmurze i upraszcza cały proces do kilku kliknięć. Mark Russinovich przygotował także krótki film prezentujący cały proces instalacji oraz jaka jest różnica w szybkości renderowania dowolnego projektu.

Microsoft przygotował dla chętnych osób dwa komponentny, które Dzięki nim każdy będzie mógł wykonać renderowanie za pośrednictwem usługi Azure Batch.

  • Pierwszy z nich wykorzystuje SDK .NET. Zawiera logikę, która podzieli pracę związaną z animacją w zestawy zadań, które będą przetwarzane na poszczególnych maszynach wirtualnych.
  • Drugi komponent to wtyczka napisana w Pythonie, która pozwoli na zarządzanie zadaniem renderowania przy użyciu narzędzia graficznego zainstalowanego w Blenderze. Ta wtyczka pozwala na zarządzanie Jobs Pools Batch Portal Assets.
ŹRÓDŁOpl.opennessatcee.com
Poprzedni artykułChrome OS przechodzi na podsystem graficzny Freon
Następny artykułChromium OS i CoreOS łamią licencję GPLv2 pakietów Gentoo
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj