Chytra promocja Microsoftu

Chcesz darmowego Windowsa Vista Ultimate, Office Ultimate lub inny produkt Microsoftu? Mniej więcej tak brzmiało pytanie w krótkotrwałej promocji jaką gigant zakończył przedwczoraj. Ale był mały haczyk, damy ci co chcesz jeżeli z rzeczesz się swojego prawa do prywatności. Celem tej promocji było zdobycie przysłowiowych „morskich świnek” dla swoich badań.
Cała ta tak zwana „promocja” trwała 3 miesiące, i kryła sie pod elokwentną nazwą „Windows Feedback Program”. Aby wziąć w niej udział użytkownik promocji musiał być zameldowany w U.S., być pełnoletnim i posiadać komputer z Windowsem XP lub Vista. Na początku użytkownik musiał wypełnić ankietę. Następnie co 2 tygodnie, musiał wypełnić kolejne dodatkowe ankiety.
Microsoft zakończył promocje przedwczoraj popołudniu. Jednak pomimo zakończenia się promocji i nie wyświetlania się ankiet, użytkownicy starzy jak i nowi nadal są monitorowani. Według Microsoftu ignorancja (nie doczytanie warunków promocji) nie jest wymówką.
Zaskakujące są wyniki badań, z których wynik, że duża ilość użytkowników gotowa jest oddać prywatność w zamian za „zaufanie” dla stron społecznościowych takich jak fotka.pl, grono.net i podobne.
Pozostaje postawić pytanie gdzie znajduje się linia wyznaczająca godność danej osoby? W każdym razie promocja darmówek z Microsoft już się zakończyła.
s/Micorosoftu/Microsoftu
dzięki już poprawiam ;)
grono.net a nie grono.pl ;)
Czepiacie się :P Wesołych Świąt ;-)
Jakie czepiacie dbamy o poprawność bloga, micorosoft nie wiem co to ale grono.pl to jakaś agencja marynarzy ;-) fakt trochę ma to wspólnego ze społecznością ale już z jakimś Web 2.0 już mniej ;-)
Pozdrawiam, Tomipnh
P.S. Do świąt jeszcze daleko
Poprawione ;-)
Do świąt daleko? Wiesz, przy tempie w jakim czas płynie to święta będą już za chwilkę.
Ale pomysł z sedem w komentarzu mnie ubawił :)
„staży” strasznie kłuje w oczy…
Fixed ;-)