Crytek dodał obsługę Linuksa w silniku CryENGINE

20
2379
Crytek
Crytek

Niezależne studio gier Crytek ogłosiło, że na konferencji Game Developers Conference 2014 zostanie pokazane publicznie demo z nowego silnika CryENGINE, działającego na systemie Linux. Jest to bardzo dobra wiadomość dla graczy i deweloperów, ponieważ będzie to kolejny silnik dostępny na wiele dystrybucji. Przypomnijmy, że na początku lipca tamtego roku Crytek szukał deweloperów Linuksa.

ŹRÓDŁOcrytek.com
Poprzedni artykułValve ToGL, czyli tłumaczenie kodu bajtowego HLSL do GLSL
Następny artykułKondensatory KEMET z nową linią produktów NEC TOKIN w ofercie Farnell element14
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

20 KOMENTARZE

    • Na pewno napędzi to rozwój Linuxa, a może nawet poprawi jakość gier pod Windowsem (np. Microsoft w końcu ulepszy swojego zasobochłonnego DirectX’a)?

    • To Mantle od AMD przyspieszy rozwój DX. Już MS zapowiedział pokazanie DX 12 w jakiś targach w 2 kwartale :D

    • Nie tyle Mantle (bo to tylko średnia kopia API z Xbox One/PS4 i żadna nowość dla MS), a użytkownicy którzy przestali wychwalać dx, a zobaczyli, że jest on kiepski i teraz bardziej oczekuje się na gry „nie DX” niż DX. Jednak raczej będzie to mała aktualizacja jedynie aby uspokoić tłum (bo wyszła nowa wersja, więc pewnie już poprawili) i niskopoziomowego API jak Mantle, OpenGL (który na PC ma większe możliwości optymalizacji niż Mantle) czy Xbox One API, libGCN/libGNM (PS3/PS4)

      Nie w 2gim kwartale, a w pierwszym, a jeśli chodzi o ścisłość to mówisz o GDC i prezentacji DirectX: Evolving Microsoft’s Graphics Platform która ma się odbyć za tydzień.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj