Flying Cafe ogłasza projekt Cradle

Flying Cafe ogłasza projekt Cradle

przez -
9 1481
Cradle

Flying Cafe – niezależny producent gier komputerowych, założony przez grupę profesjonalnych deweloperów, ogłosił rozpoczęcie prac nad projektem Cradle. Firma składa się z programistów, m.in. “S.T.A.L.K.E.R.”, “Heroes of Might and Magic 5”, “Allods Online” i “Ascension of the Throne”. Gra ma być dostępna platformę PC na wiosnę 2012 roku, systemy Linux i Mac OS X, z uwzględnieniem platform mobilnych Android i iOS.

Cradle to pierwszoosobowa fantastyczno-naukowa gra przygodowa, z pełną dowolnością tego, co się robi. Historia zbudowana jest w oparciu o relację protagonistycznej oraz mechanicznej dziewczyny, które w tajemniczych okolicznościach znalazły się razem w jurcie mongolskiej na pustyni wśród wzgórz. Gracz ma na celu znalezienie brakujących części i funkcji mechanicznego ciała swojego towarzysza, oraz wspólnie odkryć tajemnicę zaniedbanego parku rozrywki, znalezionego niedaleko jurty.

Twórcy wybrali silnik UNIGINE ze względu na możliwość stworzenia praktycznie nieograniczonego wyobraźnią świata. Dodatkowo technologia pozwala na wypuszczenie gry na dowolnej platformie systemowej, co w przypadku wielu innych silników byłoby bardzo ograniczone.

Cradle

Główne założenia Cradle:

  • Pierwszoosobowa trójwymiarowa przygoda
  • Dowolności poruszania się po świecie gry
  • Unikalna atmosfera gry poprzez połączenie różnych kultur i epok
  • Wielopoziomowa historia
  • Szczegółowe odwzorowanie otoczenia i lokacji w grze
  • Zwiększona ilość unikalnych interaktywnych obiektów zapewniająca dodatkowe szczegóły historii
  • Połączenie klasycznego mechanizmu przygody z dynamicznym grą zręcznościową
  • Specjalny system wyświetlania emocji postaci
  • Ukryte obiekty oferujące bonusy dla gracza
  • Dostępne różne zakończenia gry
  • Gra zasilana przez technologię UNIGINE