GNOME Foundation broni znaku handlowego GNOME

7
1502
GNOME
GNOME

GNOME Foundation rozpoczęło kampanię zbierania funduszy na ochronę nazwy handlowej środowiska graficznego GNOME. Powodem tego jest firma Groupon i jej nowy produkt o nazwie – Gnome, będący tabletem. Niby nieszczęśliwy zbieg nazw, ale nie w przypadku korporacji, której roczne dochody wynoszą ponad 2.5 miliarda dolarów. Fundacja GNOME prosi wszystkich o pomoc w uzbieraniu 80 000, aby móc złożyć protest w sprawie wniosków o zarejestrowanie nazw handlowych przez firmę Groupon.

Za Fundacją GNOME wstawili się: Lucas Nussbaum – Lider Projektu Debian, Matthew Miller – lider Projektu Fedora, oraz Andrew Lee – Prezes i współzałożyciel Private Internet Access.

ŹRÓDŁOgnome.org
Poprzedni artykułJesień Linuksowa 2014 – zdjęcia i nagrania wideo
Następny artykułJoey Hess opuszcza Projekt Debian
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

7 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj