19 grudnia 2013 roku Projekt GnuPG uruchomił pierwszą w swojej historii kampanię finansową, której celem jest stworzenie nowe strony domowej oraz całej infrastruktury. Werner Koch stwierdził, że po 16 latach rozwoju należy się projektowi porządny zastrzyk gotówki, który pozwoli na dotarcie do sektora komercyjnego oraz większej ilości klientów.
Ostateczną kwotę ustalono na 24 000 Euro, a cele jakie sobie postawiono:
- Całkowicie nowa strona, w tym wersja mobilna
- Ukończenie GnuPG 2.1
- Dostęp do anonimowej sieci Tor do strony domowej
- Nowy wygląd strony pobierania, dopasowany do każdego rodzaju urządzenia
- Nowe serwery do usług
- Nowe strony z poradnikami, filmami wideo oraz podręcznikami
- Miejsce do przekazywania darowizn na długoterminowe wsparcie
Krzysztof Zubik liked this on Facebook.
„…oraz większej ilości klientów.”
chyba liczby klientów a nie ilości :)
To jest projekt, który zawsze chętnie wesprę. Zdecydowanie ułatwia korzystanie z kluczy. Z tego co widzę cel już osiągnęli i to ze sporą nadwyżką :)
[…] pierwszej kampanii finansowej. Uzbierał na niej 21 000 dolarów. Na początku stycznia 2014 roku uruchomił kolejną kampanię finansową, jednakże po 12 miesiącach uzbierano ledwo 60 000 dolarów z zakładanej kwoty 120 […]