Okam Studio, małe argentyńskie studio gier ogłosiło wydanie Godot Engine 1.0. Po ponad 11 latach udało się ukończyć narzędzie, które pozwala w pełni wizualnie zaprojektować dowolną grę na komputery PC, urządzenia mobilne oraz platformy webowe. Edytor, język oraz API posiadają bardzo wiele funkcji, a do tego są bardzo łatwe w opanowaniu. Godot Engine w lutym tego roku został udostępniony na licencji X11.
Cechy, jakie posiada Godot Engine:
- Tworzenie gier w 2D i 3D
- Wieloplatformowość stworzonej aplikacji
- Wygodny i elastyczny interfejs użytkownika
- Funkcje sieciowe dla gier i programów
- Silnik fizyki
- Importowanie modeli z Max, Maya, Blender i wielu innych
- Osobne silniki dla 2D i 3D
- Animacja modeli
- Skrypty w Pythonie i C++
- Wbudowany debugger
- Społeczność
Nieźle, to jest coś :)
OSWorld.pl liked this on Facebook.
MIT License ?
tak
Małe poprawki: nie X11 tlyko MIT i nie Python tylko język podobny do Pythona.
a X11 to nie to samo co MIT?
Ok, a jaka jest zatem różnica w praktyce pomiędzy licencją X11 a MIT?
https://tldrlegal.com/license/x11-license & https://tldrlegal.com/license/mit-license ;)
Licencja MIT to jest to samo co X11, aczkolwiek dla mnie nazwa MIT jest dość nieprecyzyjna :-)
Cherry Ann Piccachu liked this on Facebook.
ponad 11 latach? a nie przypadkiem miesięcy?
Krzysztof Zubik liked this on Facebook.