Godot Engine 1.0 w pełni stabilny

12
2690
Godot Engine
Godot Engine

Okam Studio, małe argentyńskie studio gier ogłosiło wydanie Godot Engine 1.0. Po ponad 11 latach udało się ukończyć narzędzie, które pozwala w pełni wizualnie zaprojektować dowolną grę na komputery PC, urządzenia mobilne oraz platformy webowe. Edytor, język oraz API posiadają bardzo wiele funkcji, a do tego są bardzo łatwe w opanowaniu. Godot Engine w lutym tego roku został udostępniony na licencji X11.

Godot Engine 1.0 - edytor pod Windows

Cechy, jakie posiada Godot Engine:

  • Tworzenie gier w 2D i 3D
  • Wieloplatformowość stworzonej aplikacji
  • Wygodny i elastyczny interfejs użytkownika
  • Funkcje sieciowe dla gier i programów
  • Silnik fizyki
  • Importowanie modeli z Max, Maya, Blender i wielu innych
  • Osobne silniki dla 2D i 3D
  • Animacja modeli
  • Skrypty w Pythonie i C++
  • Wbudowany debugger
  • Społeczność
Poprzedni artykułEmpire: Total War dostępne na systemy Linux
Następny artykułCopyCamp 2014 – udostępniono nagrania
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

12 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj