Jakiś czas temu dane nam było usłyszeć o OpenGL 3.2 oraz zapowiedzi, jaką przedstawiło Khronos Group odnośnie przyszłości tejże biblioteki. Niestety, do tej pory niewiele jest wiadomo na ten temat, poza szeptanymi plotkami, krążącymi po internecie.
Na szczęście sami użytkownicy postanowili pokazać możliwości samej biblioteki OpenGL ES 2.0 oraz samej implementacji WebGL w Firefox. Jeden z użytkowników o pseudonimie giles, zaczął przerabiać lekcje NeHE i tak oto stworzył stronkę. W kilku początkowych lekcjach pokazuje nam, jak implementować kod i jak on działa.
Natomiast kolejny użytkownik: Jacob Seidelin, w trakcie nauki podstaw programowania w OpenGL i WebGL, stworzył krótki poradnik z najważniejszymi komendami.
Pliki do pobrania w PDF oraz HTML. Dodatkowo wersja HTML zawiera udogodnienie w postaci wyświetlania dymków z opisem danej funkcji, kiedy najedziemy kursorem na nią.
[…] tworzonej przez Khronos Group. Wielu ludzi jest zafascynowanych nowym projektem i tworzy własne prezentacje multimedialne oraz poradniki. Khronos wychodząc naprzeciw piszącym z wykorzystaniem tejże biblioteki […]
[…] tworzonej przez Khronos Group. Wielu ludzi jest zafascynowanych nowym projektem i tworzy własne prezentacje multimedialne oraz poradniki. Khronos wychodząc naprzeciw piszącym z wykorzystaniem tejże biblioteki […]