Społeczność użytkowników Raspberry Pi wydała miesięcznik The MagPi – numer 30. Magazyn omawia przeróżne tematy mieszczące się w ekosystemie taniego komputera Raspberry Pi. W tym numerze Olivier LeDiouris demonstruje nam, jak można wykorzystać Raspberry Pi do danych nawigacyjnych, podczas długiej podróży. João Matos wyjaśnia nam sposób produkcji elektronicznej gry w tenisa przy użyciu pinów GPIO i wyświetlaczy LED. Philip Munts opowie o podstawach kontroli małego silniczka elektrycznego.
Eric Ptak przedstawi nowe rozwiązanie P2P, które pozwala na bezpieczne podłączenie projektów do Raspberry Pi, które nie są bezpośrednio wpięte w publiczną sieć. Ian McAlpine przedstawia nowe Raspberry Pi 2.
Prócz tego dostaniemy sporą dawkę informacji o programowaniu C# w projekcie I2C od Mubarak Abdu-Aguye. William Bell natomiast zademonstruje użycie klas dziedziczenia i interfejsu w C++. Martin Meier przedstawi nam generator labiryntu w Pythonie.