Maxi Mini Golf 1.03

15
3197
Maxi Mini Golf
Maxi Mini Golf

Ukazała się wersja 1.03 komercyjnej gry Maxi Mini Golf dostępnej również dla GNU/Linuksa. Jej autorem jest Dariusz Dawidowski, który pisuje amatorsko gry. Posiada on  na swoim koncie takie, gry, jak: Ice Land(pierwsza komercyjna gra) oraz Jammer The Gardener. Dwa lata temu uczestniczył w projekcie Apricot/Yo Frankie w instytucie Blendera. Miał okazję również rozwijać silnik Crystal Space. Aktualnie portale społecznościowe mają grupy o tejże grze: My Space, Facebook, Twitter.

Sama gra z założenia ma być komercyjna, ale programista, który ją tworzy wykorzystuje do tego celu różne narzędzia Open Source. Na początek warto wspomnieć o silniku gry, którym to jest Panda 3D. Jest też nazywany frameworkiem do renderingu 3D oraz tworzenia gier i programów, z wykorzystaniem Pythona i C++. Co najciekawsze jest to projekt Open Source i dopuszcza wykorzystanie komercyjne, dzięki swojej liberalnej licencji.

Drugim projektem jest biblioteka fizyczna Bullet. Jest to wielowątkowy trójwymiarowy detektor kolizyjny, a jednocześnie silnik fizyczny do gier i efektów wizualnych w filmach. Jej główny autor Erwin Counmans jest zatrudniony dla Sony Computer Entertainment. Projekt jest dostępny na licencji zlib.

Reszta programów wykorzystanych przy projekcie to Blender, GIMP oraz język programowania Python.

Dema gry można pobrać z serwisu filefront.com.

Grę kupić można naciskając przycisk w menu „Buy Full version”. Otwiera się wtedy strona www, gdzie możemy dokonać zakupu za $6.99. Oczywiście można kupować również w polskiej walucie. Aktualnie jest aukcja internetowa, gdzie można zakupić licencję na grę za 10zł.

Poprzedni artykułIPFire 2.7 RC1
Następny artykułaria2 1.9.4
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

15 KOMENTARZE

  1. W demie na początku jest przycisk "Buy Full version" $6.99 można nacisnąć przycisk na dowolną walutę w tym pln. Trzeba będzie zmodyfikować newsa.

    Jest też na ebayu Link. Czasem promocje na Allegro.

  2. Tamten system płatności przystosowany jest dla amerykańskiego rynku u nas karty kredytowe czy PayPal jeszcze nie są popularne.

    Wystawiłem na allegro z promocyjną ceną na Polskę LINK

  3. Magda Nowak: Tak, będą nowe wersje ale poprawiające interfejs i prędkość działania. Nowych poziomów nie będzie. Tzn mam to zapisane w planach bo przydały by się ale wolę napisać że nie będzie.

    Greg: Tak, w Polsce raczej nie kupuje się takich gier, większość to Stany tam to normalna cena umowna każdej gry Casual/Indie a u nas jeszcze dochodzi VAT do tych $6.99. Dlatego wystawiłem na Allegro po 10 zł na Polskę.

  4. Przeredagowałem newsa. Dziękuję Dawidzie za informacje o sobie. I czekam jak najszybciej na nowe wersje gry oraz stronę internetową, abyśmy mogli pisać więcej o takich projektach.

    @Greg

    10zł za grę to dużo dla Ciebie? A jak wychodzą gry po 120 zł i więcej, to jest dobrze?

  5. Dziękuję za przeredagowanie. Myślę, że miał na myśli oryginalną cenę. Każdy rynek rządzi się swoimi prawami i trzeba się do niego dostosować cenowo – u nas za równowartość $6.99+VAT można kupić np Gothic czy Baldur's Gate, z kolei dla Amerykanina to tyle co 7 zł dla nas, mniej niż zapłaci za hamburgera z colą.

  6. Gratuluję Dariuszu udanej gry (tak mniemam po komentarzach). Sam jeszcze nie zainstalowałem dema, bo coś filefront.com mi się nie wczytuje.

    Co do ceny, to jest niska. Jak mi się spodoba to chętnie kupię :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj