Miguel de Icaza udostępnił wszystkim projekt Mono dla Unreal Engine. Ma on za zadanie pozwolić na użycie język programowania C# w tworzeniu gier, z wykorzystaniem silnika Unreal Engine. Prócz tego będzie można dodawać kod w C# do już istniejącego w C++, a także używać NET 4.5/Mobile Profile API. Udostępniona zostanie pełna dokumentacja API. Na stronie głównej znaleźć można poradnik instalacji oraz podstawy korzystania. Warto zaznaczyć, że Xamarin nie wspiera owego projektu.
OSWorld.pl liked this on Facebook.
Tam już jest świetny język układania programów o nazwie „blueprints”.
To pewnie jest ukłon w stronę wielbicieli Unity.
Mono to gówno obwarowane patentami microsoftu. Polecam teksty Stallmana na ten temat i odsyłam do moich wcześniejszych komentarzy.
Jesli czerwony stallman nie lubi mono to dla mnie jest to argument za tym, ze moze byc to kawal dobrego softu :)
Soft może być nawet wspaniały, co nie zmienia faktu że to gówno obwarowane patentami.
Którymi?
I czemu nie atakują nimi Unity3d?
Soft może i dobry, ale jeszcze nie widziałem dużego projektu, który by wydajnie na tym działał. Taki WSCAD, czy scada mitsubishi są tego przykładem.
Krzysztof Zubik liked this on Facebook.