Mono dla Unreal Engine

8
1771

Miguel de Icaza udostępnił wszystkim projekt Mono dla Unreal Engine. Ma on za zadanie pozwolić na użycie język programowania C# w tworzeniu gier, z wykorzystaniem silnika Unreal Engine. Prócz tego będzie można dodawać kod w C# do już istniejącego w C++, a także używać NET 4.5/Mobile Profile API. Udostępniona zostanie pełna dokumentacja API. Na stronie głównej znaleźć można poradnik instalacji oraz podstawy korzystania. Warto zaznaczyć, że Xamarin nie wspiera owego projektu.

ŹRÓDŁOtirania.org
Poprzedni artykułXubuntu 14.10 z pkexec i Inxi
Następny artykułTryb Halloween powrócił do Team Fortress 2
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

8 KOMENTARZE

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj