OGLplus 0.34.0

0
950
Programowanie
Programowanie

Ogłoszono wydanie OGLplus 0.34.0, biblioteki nagłówkowej, która implementuje wzorzec projektowy zorientowany obiektowo nad API OpenGL 3 i wyżej, języka C. Zapewnia wrappery, które automatycznie zarządzają zasobami i obiektami, a także upraszczają używanie OpenGL w języku C++. Dodano wykrywanie OpenGL 4.4. Klasa DSATextureEXT może zostać użyta, jako bardziej wydajna od Texture, jeżeli jest dostępne rozszerzenie EXT_direct_state_access.

Dodano obsługę uruchamiania filtrowania anisotropowego do klasy Texture. Pojawiło się kilka dodatkowych operatorów lukru składniowego dla tradycyjnego włączania i wyłączania możliwości GL. Przeprojektowano szablon AutoBind do automatycznego dowiązywania kilku typów obiektów. Dodano kilka nowych przykładów, obrazujących nowości.

Poprzedni artykułBlender i propozycja dodania go do platformy Steam
Następny artykułKwheezy 1.1
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj