Ogłoszono wydanie OGLplus 0.41.0, biblioteki nagłówkowej, która implementuje wzorzec projektowy zorientowany obiektowo nad API OpenGL 3 i wyżej, języka C. Zapewnia wrappery, które automatycznie zarządzają zasobami i obiektami, a także upraszczają używanie OpenGL w języku C++. Dodano: klasę ShaderProgram
, typ wyliczeniowy BufferMapAccess
, funkcje Unmap
, FlushRange
, FlushElements
do map Buffer, funkcje InvalidateData
i InvalidateSubData
do Buffer, typ wyliczeniowy FramebufferBuffer
, funkcję Invalidate
do Framebuffer, szablon EnumArray<T>.
Reszta zmian:
- Wrappery dla funkcji
glClearBuffer
- Dodano wsparcie dla klienta rozszerzeń dla EGLplus
- Zaktualizowano przykładowe pliki
- Dodano nowy skrypt do renderowania filmów z przykładów OGLplus
- Naprawiono kilka problemów w systemie budowania
- Dodano nieoficjalną implementację API EGL, bazującą na X11/glX, z kilkoma przykładami
OGLplus 0.41.0 | OSWorld.pl http://t.co/u776iedWqT via @OSWorldpl