OGLplus 0.43.0

1
789
Programowanie
Programowanie

Ogłoszono wydanie OGLplus 0.43.0, biblioteki nagłówkowej, która implementuje wzorzec projektowy zorientowany obiektowo nad API OpenGL 3 i wyżej, języka C. Zapewnia wrappery, które automatycznie zarządzają zasobami i obiektami, a także upraszczają używanie OpenGL w języku C++. Dodano nowe zaawansowane przykłady, cloud_trace (prosty raytracer chmury), szablony klas Current<Object> i AutoRebind<Object>, nowe funkcje w Angle, nowy lukier składniowy w Buffer, Texture i Program (syntax sugar operators), przepisano wrapper dla operacji DSA na compatibility GL fixed-function matrix stacks, oraz zaktaulizowano system budowania. Dodano nowe przykłady.

Poprzedni artykułEarth 2140 Gold Edition dostępna na Linuksa
Następny artykułSeaMonkey 2.25 z obsługą kodeków VP9 i Opus
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj