OGLplus 0.45.0

1
798
Programowanie
Programowanie

Ogłoszono wydanie OGLplus 0.45.0, biblioteki nagłówkowej, która implementuje wzorzec projektowy zorientowany obiektowo nad API OpenGL 3 i wyżej, języka C. Zapewnia wrappery, które automatycznie zarządzają zasobami i obiektami, a także upraszczają używanie OpenGL w języku C++. Zaktualizowano nowe API do wiązania obiektów (object binding), dodano funkcję Context::Direct(object), dodano funkcję ExposeGLName. Pojawiły się nowe wrappery: NV_shader_buffer_load i NV_texture_barrier, zaktualizowano wrappery: EXT_direct_state_access i ARB_robustness. Dodano generator obrazków images::SortNWMap. Zaktualizowano system budowania, dokumentację i przykłady. Naprawiono znalezione błędy.

Poprzedni artykułLibreOffice Conference 2015 – wybieranie lokalizacji
Następny artykułBIND 9.10.0 z obsługą Response Rate Limiting i GeoIP
Michał Olber
Interesuję się głównie sprzętem i działaniem jego pod systemami GNU/Linux. Testuję różne dystrybucje i robię recenzje. Interesuję się działaniem sprzętu pod Linuksem, dzięki czemu wiem, jaki zestaw komputerowy wybierać :)

1 KOMENTARZ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj